Tuesday 16 February 2016

Golden Globes♡♥♡

  



       Season films and music awards. We can admire gueat film images and the red carpet. 

               Behind us Golden Globes....

Sezon nagrod filmowych i muzycznych.  Możemy podziwiać świetne 
 Obrazy filmowe oraz czerwony dywan.

              Za nami były ZLOTE GLOBALNE. ...


  


         Cate Blanchett dress Givenchy Haute Couture.

             Fringle,  lace Cate this dress is horrible!
             Fredzle,  koronki za dużo tego. Cate wygląda źle
              Jej stylista nie popisał się.  Jestem na nie. 

         
           
            Jennifer Lopez dress Giambaltista Villi Haute Couture

          Yellows dress would better in another color for Jennifer 
              Black,  white dress. 
          Żółta sukienka Jennifer mnie w tej stylizacji nie przekonowuje
          Wygląda jak musztarda i jeszcze ten makijaż.  Ja jestem na nie 
          Ten kolor nie pasuje do niej. Ja wybrałam by biały lub czarny
          Kolor wtedy stylizacja wyglądała by inaczej. Natomiast co mi się 
          U Jenn podoba srebra kopertowka i szpilki. 

                 
Lady Gaga  it looks on icon  years 60 . We love the
Lady Gaga . Dress classic style.  ♡♡♥♥♡♡.
Kate and Heidi perfect. 
Lady Gaga wspaniała stylizacja,  ikona z lat 60. 
Klasyczna sukienka wieczorowa. Uwielbiam 
Gage w tym wydaniu. 
Kate i Heidi wspaniałe. 




No comments:

Post a Comment

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.