Saturday 18 June 2016

STYLE GLAMOR each day is yours. kazdy dzien nalezy do ciebie






Style glamor

Similar to the classic style but a woman who likes this style loves trinkets.

It looks good for a girl, a woman who likes to be the center of attention but always looks good fashion without any mishaps, but it looks the impression I'm getting ready for the so-called "red carpet" or party.
These ladies look sexy at any age.

The glamorous basic characterization are glitters, sequins, jewelry (the more the better), both clothing and accessories must shine.

According to me, this style suits for a young girl who likes to play in dance clubs, although being in the UK met with women of mature age, who were dressed very glamorous "every country has its own customs" !!!

Styl glamour

Podobny do stylu klasycznego ale kobieta która lubi ten styl kocha błyskotki.

Dobrze wygląda dla  dziewczyny, kobiety, która lubi być w centrum uwagi lecz zawsze wygląda dobrze bez żadnych modowych wpadek, lecz je wygląd sprawia wrażenie, Ze szykuje się na tzw „ czerwony dywan” lub imprezę.

Takie panie wyglądają seksownie,  w każdym wieku.
W  stylu  glamour podstawowa charakteryzacją są błyskotki , cekiny, biżuteria ( czym więcej tym lepiej), zarówno strój i dodatki muszą błyszczeć.

Wg mnie ten styl pasuje dla dziewczyny młodej, która lubi się bawić w klubach tanecznych , chociaż będąc w Wielkiej Brytanii spotkałam się z kobietami o dojrzałym wieku, które były ubrane właśnie w stylu  glamour  „co kraj to obyczaj”!!!


















4 comments:

  1. Zawsze lubiłam różne błyskotki i inne takie świecidełka, ale nigdy nie podejrzewałam nawet przez chwile, że taki styl ubioru to akurat glamour :)))

    ReplyDelete
  2. Zawsze lubiłam różne błyskotki i inne takie świecidełka, ale nigdy nie podejrzewałam nawet przez chwile, że taki styl ubioru to akurat glamour :)))

    ReplyDelete
  3. Styl Glamour to jednak nie dla mnie :) Raczej taka sportowa elegancja, a na jakieś większe wyjście sukienka i szpilki :)

    ReplyDelete
  4. Niektóre elementy mojego stylu są właśnie takie glamour. Zwłaszcza podoba mi się połączenie spódnicy z koszulą w kratę :)

    ReplyDelete

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.