Naja Lingerie Is Making 'Nude For All' Underwear a Reality
The newest fashion is to flesh color had already
bodied pins from the christian louboutin now the company Naja put on underwear.
Ostatnio jest
moda na cielisty kolor mieliśmy już
cieliste szpilki od samego christian louboutin teraz firma Naja postawiła na bieliznę.
Naja Lingerie Is Making 'Nude For All' Underwear a Reality
Brand Naja
has created a collection of color flesh-colored offered us 7 skin colors
matched to each his right shade. Companies promotional collections 'Nude For
All' rearranges 7 women brand ambassadors of different figure, not professional
models, but ordinary women, which will encourage every woman to buy the
underwear.
Marka Naja
stworzyła kolekcje kolorów w kolorze cielistym
zaproponowała nam 7 kolorów skóry by każdy dopasował swój odpowiedni odcień. Kompanie
promocyjna kolekcje 'Nude For All' przestawia 7 kobiet ambasadorek
marki o różnej figurze, nie zawodowe modelki lecz zwykłe kobiety, które mają zachęcić każdą kobietę
do zakupu tej bielizny.
Naja Lingerie Is Making 'Nude For All' Underwear a Reality
Gina Rodriguez and Catalina Girald
The
designer Catalina Giralda choosing colors modeled on available sleepers shades
of makeup is that of the 23 color palettes shortened to 7.
Projektantka Catalina
Girald wybierając kolory wzorowała się na dostępnych podkładach odcieniach do makijażu
tylko , że z 23 palet kolorów skróciła
do 7.
Cena tej bielizny
waha się od 20 d59 $
Advertising
on the subway in New York, Bedford
instagram naja
instagram naja
I personally like advertising, because despite my round shapes I have no complexes and I feel sexy, comparing with the brand and angels of Victoria's Secret J
Mi się osobiście
reklama podoba , ponieważ mimo moich okrągłych kształtów nie mam kompleksów i mogę
czuć się seksownie, porównaniem z marką i modelikami aniołkami z Victoria's Secret J
No comments:
Post a Comment