Monday 19 June 2017

Dolce & Gabbana - It puts on the younger generation.Stawia na młode pokolenie.


Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018



Dolce & Gabbana has been working as a not-so-big brand to promote its latest calcars for the autumn / winter 2017/2018 models and models, but also for bloggers, vloggers and influencers. Idea Great for the times of the Internet era and numerous laymen on Instagram and facebook.


Dolce & Gabbana  jako nie liczna marka zatrudniła do promowania swojej najnowszej kalecki  na sezon jesień-zima 2017/2018 modelki i modele ,  ale również blogerzy, vlogerzy oraz influencerzy. Pomysl Świetny jak na czasy ery internetu i licznych laików na Instagram i facebook.

Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018

It is not enough to hire a famous supermodel or actress, but there are bloggers like Corinne Foxx, Chiara Scelsi, Natasha Lau, Olympia of Greece, Sonia Ben Ammar, Lori Harvey and Amelia Windsor.


The company that promotes the latest collection is very rich and colorful. Here is the glory that must be seen from all sides: on the street at work or on the big screen.


Bo dziś buy zaistnieć w świecie mody i się jak najdłużej utrzymać, nie wystarczy zatrudnić znana supermodelkę czy aktorki,  lecz znanych z Internetu różnych blogerów Corinne Foxx, Chiara Scelsi, Natasha Lau, Olympia of Greece, Sonia Ben Ammar, Lori Harvey i Amelia Windsor.


Sama kompania promująca najnowsza kolekcie jest bardzo bogata i barwna . Tu liczy sie przepych, który musi być widoczny zew wszystkich stron : na ulicy w pracy czy na wielkie wyście. 

Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018

Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018

There were plenty of bar blooms, beautiful crowns, printed handbags, dresses and a t-shirt with a slogan - where the younger generation will surely love.

I have the impression that the collection is intended for the younger generation from 15 to 27 years. As most famous brands focus on the younger generation.

The companion session took place in sunny Palermo.


Nie zabrakło barowych kwitów , pięknej korony, torebki z nadrukiem , sukienki i t-shirt z hasłem – gdzie młodsze pokolenie na pewno pokocha.  

Mam wrażenie , ze kolekcja jest przeznaczona dla pokolenia  młodszego od 15- do 27 lat. Jak większość znanych marek skupia się na młodsze pokolenie. 

Sesja do kompani  odbyła się w słonecznym Palermo.

Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018

Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018


Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018
Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018
Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018

Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018


And the session is like a bowl of good fun, youth - sessions with ordinary people at the market.


A sesja przypomina miska dobra zabawę , młodzieży-  sesje z zwykłymi ludźmi na targowisku. 




                                                                              annabyworldwoman







No comments:

Post a Comment

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.