Wednesday 20 July 2016

GAME Pokémon Go conquering the world ... FASHION ! GRA Pokémon Go podbija świat … MODY!



GAME Pokémon Go conquering the world ... FASHION !


GRA Pokémon Go podbija świat … MODY!


  I Pokemon associated with the fairy tale , which was a big hit when I went to primary school ( a long time ago ) .
I not yet played in the " Pokémon Go" and to be honest did not even intend to , first treat the game as a rut gadget for children and secondly, the real world is closer to me than most virtual and the will to walk down the street and get to know a new place without any Pokémon .

 Mi się pokemony kojarzą z bajką, która była hitem kiedy jeszcze chodziłam do podstawówki ( bardzo dawno temu).

Jeszcze nie grałam w „Pokémon Go” i powiem szczerze nawet nie zamierzam, po pierwsze traktuje te grę jako koleiny gadżet dla dzieci a po drugie świat realny jest mi najbardziej bliższy niż wirtualny i wole spacerować po ulicy i poznawać nowe miejsce bez żadnych Pokemonów. 

Returning to fashion online Pokémon saw him in the campaigns advertising the well-known fashion brands . I learned that the culprit of this confusion is a Canadian author of a blog called " Pokémon and Fashion" .

Canadian used the photo shoot known brands as Gucci , Prada , Louis Vuitton , Alexander Wang , Miu Miu , Chanel and others and intercede after his Pokemon .

I, however, goitre traditional advertising.

Wracając do mody w Internecie zobaczyłam Pokémon Go w kompaniach reklamowych do znanych modowych marek. Dowiedziałam się , że sprawcą tego zamieszania jest kanadyjskiego autora  bloga o nazwie  "Pokémon and Fashion".

Kanadyjczyk wykorzystał sesje zdjęciową znanych marek jak Gucci, Prada, Louis Vuitton, Alexander Wang, Miu Miu, Chanel i innych i po swojemu wstawił pokemony.

Ja jednak wole tradycyjna reklamę. 
Pokémon Go w kampaniach mody. Zobacz kolaże!, fot. pokexfashion.com

Pokémon Go w kampaniach mody. Zobacz kolaże!, fot. pokexfashion.com





Pokémon Go w kampaniach mody. Zobacz kolaże!, fot. pokexfashion.com



No comments:

Post a Comment

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.